اگرچه انواع درب های فلزی فرفورژه برای نصب در قسمت ورودی ساختمان، درب پارکینگ، درب حیاط، باغ و ویلا مورد استقبال بازار قرار گرفته است اما در سالهای اخیر با معرفی فناوری برش لیزری، نسل جدیدی از انواع درب های فلزی برش لیزری CNC، تحول شگرفی در دنیای تولید درب و پنجره ساختمانی به وجود آمده است. درب های فرفورژه و درب های برش لیزری در کنار یکدیگر به مشتریان معرفی میشوند. قیمت خرید و سفارش این درب ها با یکدیگر تفاوت دارد؛ چرا که از مواد اولیه متفاوت با ویژگی های فیزیکی و مکانیکی خاص برای آنها استفاده می شود. با نگاهی بر فرایند تولید انواع درب فرفورژه و درب های برش لیزری به راحتی می توان متوجه شد مزایا و برتری های هر یک نسبت به دیگری چیست.
اگر به مدل های درب فرفورژه نگاه کنید، اشکال هندسی و پیچ و خم هایی را مشاهده می کنید که نمای زیبایی برای درب ساختمان به وجود آورده اند. از فناوری فرفورژه برای انواع درب ورودی، پنجره، حفاظ و نرده و همچنین مبلمان و میز و صندلی استفاده می شود. یک نکته جالب در خصوص تولید محصولات فرفورژه وجود دارد؛ اگر به مدل های مختلف این محصول نگاه کنید و آنها را کنار هم قرار دهید، متوجه خواهید شد که از یک طرح واحد و یکپارچه در تمام محصولات استفاده شده است. حرف S انگلیسی با اندازه های مختلف به صورت ترکیبی در کنار همدیگر موجب ایجاد طرح های پیچیده و جذاب شده است. از این جهت درب های فرفورژه و فناوری تولید آنها هزینه های کمتری در بر دارند.
نانوفناوری یا نانو تکنولوژی یک علم جدید است که در چند دهه اخیر، رشد و توسعه گسترده ای در تمام جهان پیدا کرده، به طوری که تمام حوزه های صنعت و تکنولوژی را در بر گرفته است. این فناوری را در تمام علوم پایه، علوم مواد غذایی، مصالح ساختمانی، محصولات صنعتی، پزشکی، کشاورزی، انرژی، صنایع هوا فضا و بسیاری موارد دیگر می توان مشاهده کرد. یکی از حوزه های کاربردی که از نانوفناوری بهره گرفته است، صنعت ساختمان سازی و مصالح ساختمانی می باشد.
نانوفناوری به علم کاربردی شاره دارد که در آن توسط روش های سنتزی ویژه و خاص، خواص مواد را در مقیاس نانومتری کنترل می کنند. این خواص شامل ویژگی های فیزیکی، مکانیکی و شیمیایی مواد می باشد. به این ترتیب اگر صحبت از فناوری نانو در تولید مصالح ساختمانی به میان میآید، منظور، تولید موادی است که دوام و استحکام و پایداری، کیفیت و ارزش بسیار بیشتر از انواع مصالح معمولی را داشته باشد؛ به طور مثال، نانوفناوری در تولید بتن موجب ایجاد خواص فیزیکی بهینه در این ماده برای کاربرد در سازه های مختلف می شود.
ادامه مطلب
بر خلاف سایر کسب و کارهای بازاریابی، صنعت ساختمان و صنایع وابسته که به صورت متمرکز فعالیت می کنند، نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان این موقعیت را فراهم می کند تا در طیف گسترده، شرکت ها بتوانند محصولات و خدمات خود را به هزاران و بلکه میلیون ها مخاطب معرفی کنند. شرکت در نمایشگاه به منزله معرفی شعار برندها و توسعه تجارت داخلی و بین المللی است. نتیجه این مشارکت موجب می شود کسب و کارهای حوزه ساختمان بتوانند مشتریان بیشتری را در بخش معینی از بازار هدف به سمت خود جلب نمایند. شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان، یک فضای تبلیغاتی را به صورت یکپارچه ارائه می دهد. در این صورت است که مخاطبان و بازدیدکنندگان به جای دنبال کردن تبلیغات، محصولات و خدمات را مورد توجه قرار می دهند و از نزدیک با شرکت تولید کننده در ارتباط خواهند بود. این مدل ارتباط کاری در نمایشگاه صنعت ساختمان با عنوان “حذف واسطه ها” اهمیت پیدا می کند.
ادامه مطلب